Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-13, 15:25   #7
index
Seniormedlem

index sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Inn i min 2. uke på lavkarbo, trenger litt veiledning

Slapp av! Kostholdet ditt er veldig bra og 1,7 kg første uken er mer enn forventet! Vekttap går alltid i rykk og napp. Jeg ville ha funnet en fast veiedag i uken og kastet de dumme sticksene. De gjør uansett ikke noe godt, spiser du som du sier så er kroppen nødt til å være i ketose utslag eller ei. Spiser du riktig vil resultatene komme. Enkelte uker kan du stå stille, andre går du kanskje til opg med litt opp. Men i snitt vil du oppleve å gå nedover jevnt og trutt. Lag deg et excel ark der du legger inn vekt hver uke, så ser du trenden tydelig etter noen måneder...

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat