Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-13, 14:45   #160
pådetfjerde
Medlem

Medlem siden: Oct 2013
pådetfjerde er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarterne!

Opprinnelig lagt inn av søttis, her.

Hei Trill trall! takk for svare! Det er ikke alltid jeg holder meg mett til lunsj, men da bare tjuvstarter jeg litt på lunsjen, men føler to egg kan bli litt for mye, orker ikke så mye på morran! kan slenge på smør/majones hvis det er greit?

Da skal jeg begynne med styrke, men hvordan skal jeg trene styrke? og hva trener man da? Jeg går ikke på sats og sånt, må være noe jeg kan gjøre hjemme/ute!

Hei og velkommen hit!
Det du spiser er forsåvidt fint og bra Litt avhengig av hvilke grønnsaker du spiser og hvor mye skyr er det en mulighet for at du kommer over 15-20 gram karbohydrater pr dag. Det er det som kalles ketolyse-kosthold. Men du kan fint spise den typen mat du gjør nå og gå ned i vekt

Jeg synes at du kanskje spiser litt lite i løpet av dagen, du skal slippe å være sulten med lavkarbo Kanskje du kan spise litt kjøttpålegg og ost sammen med egget på morningen? Noen velger å ha en fløteskvett i skyren, da det er veldig lite (om noe?) fett i den.

Til kvelds kan du spise lignende som til frokost, eller middagsrester. Det finnes også mange oppskrifter her på forumet som du kan se på og la deg inspirere av. Lykke til!

Kone og mamma til 2, skaper en bedre hverdag for hele familien

Min journal, velkommen innom
pådetfjerde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo... Svar med sitat