Sv: Oktoberstarterne!
Opprinnelig lagt inn av pådetfjerde, her.
Hei og velkommen hit!
Det du spiser er forsåvidt fint og bra Litt avhengig av hvilke grønnsaker du spiser og hvor mye skyr er det en mulighet for at du kommer over 15-20 gram karbohydrater pr dag. Det er det som kalles ketolyse-kosthold. Men du kan fint spise den typen mat du gjør nå og gå ned i vekt
Jeg synes at du kanskje spiser litt lite i løpet av dagen, du skal slippe å være sulten med lavkarbo Kanskje du kan spise litt kjøttpålegg og ost sammen med egget på morningen? Noen velger å ha en fløteskvett i skyren, da det er veldig lite (om noe?) fett i den.
Til kvelds kan du spise lignende som til frokost, eller middagsrester. Det finnes også mange oppskrifter her på forumet som du kan se på og la deg inspirere av. Lykke til!
Takk for svare! nei, jeg føler meg faktisk ganske mett... og de sier jo at jeg skal spise til jeg er mett... noen ganger føler jge maten er så kjedelig at jeg ikke blir sulten... hoho..men jeg har ingen problemer med sult.. foreløpig i alle fall! gikk ned en heeel kilo siden igå!! wohooo...
|