Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-13, 15:41   #1
Spinnerette
Seniormedlem

Spinnerette sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Alder: 37
Spinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlys

Lære å like fisk?

Jeg har aldri likt fisk, annet enn i fiskegrateng. Men, nå er jeg der, hvor jeg blir fysisk uvel av omtrent alt som heter kjøtt. Jeg kan spise grillet kyllingbryst om det er tørrstekt, og små mengder karbonadedeig i enkelte retter, men ellers blir jeg rett og slett kvalm av svin, kylling, kalkun, og storfe. Så, jeg tror jeg må lære meg å like fisk...

Jeg har sånn ca null peiling, og lurer på, hva slags fisk er "best" for å lære seg å like det? Tenker da på en type som ikke smaker så mye. Og som det er lett å få "tørr" (takler ikke saftig kjøtt, må tørrstekes for at jeg skal klare å spise det, regner med det blir sånn med fisk også). Jeg har heller ikke noe særlig peiling på tilberedning av fisk, så om noen vil spre sin visdom, setter jeg stor pris på det!

Spinnerette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, hverdagsvegetarianer. Svar med sitat