Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-13, 16:10   #6
Ziltoidia
Seniormedlem

Ziltoidia sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 35
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Lære å like fisk?

Jeg vil nok heller foreslå rød fisk (tunfisk, ørret...). Selv var jeg ikke noe særlig glad i fisk i oppveksten, men det viste seg jo å være fordi jeg bare fikk hvit fisk, fiskeboller, fiskekaker, fiskepinner...de tre siste gjør meg fortsatt uvel bare ved tanken.

Stek det godt og krydre heftig med smaker du liker, så slipper du både konsistens og smak som muligens plager deg.

Hvis det ikke funker kan du jo alltids prøve tunfisk på boks, i en salat eller "blomkålrisotto". Det smaker jo mer kylling enn fisk. Jeg synes det er kjempedigg å steke hermetisk tunfisk i stekepanna! Finner du hele tunfiskfileter (fersk eller frossen) er jo det enda bedre.

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker Svar med sitat