Vis enkelt innlegg
Gammel 12-11-13, 18:47   #3
langaard
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2010
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Mat leeeei..på brød !

Opprinnelig lagt inn av hufsemamma, her.

Jeg tenkte bare jeg måtte si det...frustrerende å spise så vokser maten i munnen...det er noe som jeg aldri før har opplevd.. ikke i sånn grad som nå da..jeg lager meg ett lavkarbo brød på krusakakli ,frø egg og kesam..og jeg er SÅ innmari LEI av å spise det!! noen som vet noe annet...som kan erstatte det..jeg spiser jo det tre til fire ganger om dagen jo..ikke rart man blir lei da en,er flink å bruke forskjellig pålegg..men syntes alt smaker likt...brukte jo spise det før å med vanlig brød da og da ble jeg ikke lei..nå har jeg gått ned snart 10 kilo og kjenner jeg stresser med å ikke sprekke hele "kuren" for jeg er så matlei holdt på i vell to mnd. funker jo helt knall..men har jo enda 10-15 kilo igjen...

Hvorfor må du ha brød ?

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat