Sv: Fråtsing i sunne lavkarbokaker
Opprinnelig lagt inn av FriskogGlad, her.
Men blir den lavkarbo?
Ja, det blir den, forutsatt av at du velger en rødvin med lite restsukker - hvilket stort sett alle rødviner har. Du kan alltids sjekke restsukkernivået på polets nettsider, ev. spørre en polmedarbeider om h*n kan skanne innhodet.
Jeg velger aldri en rødvin som har mer enn 5 gram sukker pr. 100, men så hører det også til sjeldenhetene, med mindre det er en dessertvin. Rødvin er som regel tørt uansett. Den blir ikke søtere av å koke inn direkte, men konsentrasjonen blir jo høyere. Litt som ferske tomater vs. soltørkede.
Synd du forlater forumet, for det er utrolig mye å hente her, store ressurser og mange erfarne mennesker (selv har jeg levd lavkarbo i sju år, f.eks, og jeg her mye å takke dette forumet for suksessen min. ). Sånn sett er du jo ikke nødt til å poste noe eller delta i diskusjoner, men fortsatt lese og lære.
Ettersom det er et forum, et sted hvor vi kommuniserer via tekst og ikke ansikt til ansikt, kan det være lett for at ting kan tolkes feil eller misforstås, og det kan være greit å ta litt ekstra høyde for det.
Det er også et sted hvor mange type mennesker møtes, og man kommer jo ikke overens med alle, og det må jo være greit. Det er også noe av forumets natur, i likhet med verden for øvrig.
Håper du i alle fall har lært noe nyttig av å være her, og det hadde vært hyggelig om du ble. 

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|