Vis enkelt innlegg
Gammel 15-11-13, 17:24   #12
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Bedre helse uten melkeprodukter?

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Leser om mennesker som har blitt friske fra autisme og AdHD ved å kutte ut melkeprodukter (men også sukker og gluten). Er det noen av dere som har kuttet ut melkeprodukter og merket bedre helse uten først å ha fått påvist manglende evne til å fordøye det? Det er så godt at jeg vil ikke kutte det ut om det ikke gir noen fordeler. Gir det fordeler for alle å kutte det ut?

Mange sier melk er for kalvebarn, ikke mennesker. Da er det jo ikke bedre med geit. Noen som kan lage kokosmelkost, eller?

Man blir ikke "frisk" av asperger, lavkarbo kan redusere symptomene, men man blir ikke "frisk". Asperger er ikke en sykdom, men en tilstand...

Steven Spielberg har asperger. Jeg håper han fortsetter å drikke mye melk slik at han fortsetter å lage mange gode filmer.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat