Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-13, 15:01   #195
Nutta
Medlem
 
Nutta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 447
Nutta er ny på veien

Sv: Oktoberstarterne!

Opprinnelig lagt inn av engeljenta30, her.

trenger virkelig noen råd nå,ikke turt å veie meg siste uken, alt har dabbet av, og jeg hater meg selv for det, startet på ny frisk i dag og vil så gjerne klare dette.

har slitt en del med urinveisinfeksjon i det siste og mye har skjedd og har stresset mye, jeg spiser mye røkt laks og egg da og majones og løvbiff med bernaise. men får ikke i meg vann, om jeg drikker vann fremover kan det løsne da? skal begynne å gå turer igjen og og komme meg på trening

Sannsynligvis vil kroppen binde en del vann når kroppen er i ulage. Du kan fort gå opp litt i vekt på grunn av sykdom. Det gjør iallefall jeg. Denne uka har jeg hatt omgangssyke, og jeg er selv spent på hva vekta viser på mandag.

Uansett.. stress vil antageligvis ødelegge like mye. Om ikke mer. Stress ned, å pust med magen så lenge du fortsetter på den rette veien - så vil kroppen tilslutt slippe kilo.

Vann og mosjon er veldig bra, og vil nok bidra til å få fart på sakene. Men i bunn og grunn, så er det viktigste å få i seg nok væske. Spesielt når man er syk. Da spiller det vel ingen rolle om man går litt utenfor normalen og drikker litt mer saft, te eller lettbrus enn vanlig. Og når det kommer til trening…ta treningen som det kommer. Tren når du er i form til det. Det kan gjøre det verre hvis du trener og fortsatt er syk. Det er iallefall mine råd, basert på egne erfaringer

__________________


Nutta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat