Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-13, 19:21   #5
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Kroppen husker ...

Jeg kan bare underskrive på det jeg skrev om først. Kroppen husker.

Nå som jeg er blitt 17-20 kilo lettere enn det jeg var kjenner jeg stadig vekk at ting/folk/hendelser på akkurat DEN vekta trår til.

Jeg har nå begynt igjen med magedans (!), har sex med sambo på en annen måte, ser den og den filmen om igjen, lager mat jeg pleide lage ved denne vekta, har aktiviteter sammen med ungene på en helt annen måte.. Og det har ingenting med vekta å gjøre, men det som skjedde da jeg veide "det".

Så jeg er overbevist om at kroppen husker.

Det som er litt skummelt for meg nå er at om ti kilo til vil kanskje kroppen huske hvordan det var å bo sammen med eksen... Men jeg skal overvinne det!!