Vis enkelt innlegg
Gammel 17-11-13, 12:56   #21593
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av blåbær, her.

Å, drømmestørrelse! Jeg svarte visst aldri på prisen du spurte om, for da jeg så spørsmålet hadde du allerede kjøpt buksa. Ikke husker jeg prisen heller.

Ja, det får'n si! Tilsvarer vel kanskje 30 tommer, eller noe? Og fortsatt har jeg litt å gå på. Kjøpte en som var litt trang, og i løpet av dagen gikk den ut det den skulle, og satt helt perfekt! Samme dag målte jeg også BH-størrelse, og har gått ned et hakk i omkrets der også. Stas.

Jeg lurer forresten på om noen har noen gode tips om hva jeg skal gjøre med en kofte jeg har strikket for stor? Har strikket den frem og tilbake, ikke rundt, og jeg har tatt inn og ut i sidene. Blir det teit å klippe vekk da? Den blir sikkert 7-10 cm for vid til meg ... Må nesten finne ut av det før jeg begynner på ermene, ettersom det er rundfelling. Tenker også på å vaske den på 40 grader. Det er alpakka, forresten.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥