Sv: November-13-starterne
Opprinnelig lagt inn av Julie-, her.
Haha, en skikkelig avskjed med all drittmaten med andre ord. :P Det blir nok skummelt vil jeg tro, men derfra skal det bare gå ned 
Jesss!!! En skikkelig skeieutnoesinnsvakthelg, så jeg tror jeg skal se igjennom fingrene når jeg står på vekta i morgen. Knipe igjen øya og kikke med et halvt øye gjennom fingrene...
Opprinnelig lagt inn av wirow_84, her.
Hei!
så artig å kikke innom her! begynte en omstillingsprosess i midten av oktober, og fra 2.-3. november var jeg i gang igjen met ketolyse/lavkarbo måltider! Så slenger meg med her jeg og! Holder meg til 2 eller 3 måltider om dagen, etter å ha sett at kroppen reagerer ganske bra på det. Spiser ikke de siste 4 timene før leggetid, gjerne mer. Frokosten er ganske innholdsrik, så dagene går faktisk veldig greit! Har et ganske stort mål til før jul, minus 12 kg ser foreløbig ut til å være innenfor rekkevidde. Klarer ikke sånn enten-eller kosthold, holder meg mer eller mindre innafor mht. karber iløpet av dagen. Spiser mye grønnsaker. Spennende å følge med alle dere andre her inne! Tenkte et vekttap på 12 kg. var den beste julegaven jeg kunne gi meg selv i år )
Vekt i dag; 93 kg, 5,5 kg ned siden oppstart med 98,5 kg i oktober lykke til alle sammen!
Da tenker jeg at vi ikke er så langt unna hverandre i vekt. Jeg ligger nok rundt ca 90 kg i morgen tidlig tror jeg. Vi får dytte hverandre litt i baken så klarer vi sikkert å nå målet 
Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.
Fisk er vel lov? Vil det funke med blomkålris?
Jeg mener å huske at jeg så en fyr som prøvde seg på det... laget med grov blomkålmos istedetfor ris. Han ble ikke veldig begeistret selv, men det behøver jo ikke bety at alle andre blir like skuffa 
|