Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-06, 21:57   #8
sirimor
Seniormedlem

sirimor sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 60
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Sv: Hvordan går det med dere?

Hallo!
Jeg synes dette kostholdet gjør meg mye roligere i kroppen. Spiser meg god og mett, og det metter lenge. Maten synes jeg smaker nydelig. Har tidligere vært plaget med et konstant sug etter noe, og har da tydd til gotteri og andre raske karbs som har gitt en forbigående ro (rus?).

Har bare holdt på i 12 dager til nå, men alt vel så langt
Har også stor tro på det med demping av betennelser. Jeg har også vært plaget i mange år med kronisk bihulebetennelser og brukt mye Rinexin-tabletter for dette. Har hørt at hvetemel og sukker trigger betennelser. Denne vinteren har vært mye lettere på den fronten.

Da jeg startet med omega 3 (3-4 gram pr. dag) stilnet også endel av migreneanfallene jeg ofte hadde et par ganger i måneden. Nå kanskje bare annenhver måned og da kun flimringen. Skallebanken uteblir. Bare litt groggy. Huden har også blitt mykere av omega 3.

Spiser 3 ganger for dag, og tar med meg frokost og lunsj på jobben. Fungerer bra for meg.
Synes magen fungerer bedre også. Ingen unødig lufting og normal avføring hver 2.dag. Gikk ned 2 kg. første uka. Har veiedag fredag-morgen, så det er 3 dager til. Tror vel ikke jeg har gått så mye ned, siden jeg ikke skal ned så mye. Er heller ikke så viktig. Jeg fokuserer mest på trivsel og god helse.

Lykke til !

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat