Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-13, 13:51   #1
Nupsida
Seniormedlem

Nupsida sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 32
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Plutselig lavt blodsukker

Den siste uka (spesielt i helga) har jeg slitt med kvalme og generell uggenhet innimellom. Spesielt på morgenen kan jeg være kvalm samt at jeg skjelver, stresser og har en uro i kroppen. Fortalte dette til kjæresten og han sa at jeg hadde lavt blodsukker og måtte få i meg noe å spise (jeg hadde prøvd å få i meg noe å spise, men alt jeg prøvde å lage ble ødelagt da jeg var så urolig) og gav meg en sjokoladebit, jeg ble raskt bedre.

Igår var jeg skikkelig kvalm på morgenen og slet med å få i meg mat, prøvde med nøtter for å få i meg noe salt, men det ble ikke bedre. Tilslutt poppet jeg en pakke med popcorn for å prøve å få i meg noe (her var det like før jeg kastet opp kjentes det ut som) og ble bedre.

Idag har de tatt vannet vårt så jeg kan ikke lage frokosten jeg bruker spise og derfor spiste jeg et pizzastykke fra igår (Lavkarbopizza) og nå sitter jeg her igjen med litt kvalme samt symptomer på lavt blodsukker.

Hva er dette her? Jeg har aldri opplevd lite blodsukker før, ihvertfall ikke som jeg kan komme på? Sist jeg gikk på ketolyse opplevde jeg heller ikke lavt blodsukker. Jeg har søkt litt rundt på nett og man blir jo anbefalt å spise noe med sukker i når man får lavt blodsukker, det kan jo ikke gjøre på lavkarbo?

Jeg beklager at dette blir rotete, men som sagt kroppen er svært urolig nå og derfor er det ikke helt lett

Noen her som vet hva dette kan komme av? Trodde ikke man skulle få lavt blodsukker på lavkarbo?

Noen som kan komme med tips til hva man kan spise når blodsukkeret er sånn slik at man kan bli normal igjen?

Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat