Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-13, 13:54   #202
Nupsida
Seniormedlem

Nupsida sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 32
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Oktoberstarterne!

Opprinnelig lagt inn av Nutta, her.

Har du sjekket ut blodsukkeret hos legen? Kjenner meg nemmelig igjen i noe av de reaksjonene du beskriver. Og sist jeg sjekket mine problemer med det hos legen, så viste det seg at jeg har et alt for lavt blodsukker fastende og når jeg ikke spiser jevnlig iløpet av dagen. Det viser seg også at det forverrer seg veldig når jeg skeier ut. Jeg har egentlig ikke skjønt hvorfor det er sånn, i og med at jeg er insulinresistent. Jeg har igrunnen alltid tenkt at man da har et for høyt blodsukker over lenger tid da. Men det er uansett lurt å sjekke det ut om det er veldig ubehagelig og om du opplever dette flere ganger

Syns forresten du var kjempeflink i helga, og at du tok gode valg på tross av at du var uvel Jeg ville nok garantert havna på sukkerfylla hvis det var meg

Jeg har aldri hatt problemer med blodsukkeret før (som jeg vet om ihvertfall) så derfor tror jeg ikke at jeg har sjekket det med mindre dette er noe man sjekker ved normale blodprøver. Kjenner jeg blir litt skremt jeg da jeg aldri har opplevd dette før :S

Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat