Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-13, 11:54   #13
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Kan jeg spise dette frokostbrødet?

Opprinnelig lagt inn av Fullfres, her.

Mens vi er inne på dette med brød:
Jeg starter på ketolysekuren i morgen, og ofte må man jo gjerne opp tidlig om morgenen og få unger opp og ut og meg selv opp og ut. Å lage omelett fra bunn av hver morgen blir litt vel drøyt. Å spise egg og bacon kan også bli litt kjedelig i lengden.

Du kan jo ha rester fra middagen til frokost, eller ha noen kokte egg liggende i kjøleskapet. Kokt egg med litt smør/eller majones, fungerer som en rask frokost. Hva med og lage omelett i langpanne og fryse ned i porsjoner? Så er det bare og tine det og evt gi det litt varme i f.eks mikroen, sleng på et par tomatskiver, paprika og salat så ha du det du trenger. Det er mye som kan lages på forhånd og oppbevares i kjøl/frys slik at du har noe enkelt om morgenen. Det enkleste er selvfølgelig middagsrester.

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat