Sv: Oktoberstarterne!
Opprinnelig lagt inn av engeljenta30, her.
grønnsaker jeg bruker er litt tomat, paprika og agurk, altså til frokost og lunsj
Absolutt gode valg innen grønnsaker det så da tenker jeg som jeg sa…varier litt mer iløpet av uka, bytt ut finduspakka og lag blomkål og broccoli form selv.
Jeg tror også at du får i deg for lite proteiner. Det er kanskje ikke så dumt å spise litt mer kylling, biff, koteletter eller andre ting som du liker. Det er mange ganger lurt å kjøpe stort på tilbud (for eksempel hos coop obs) og porsjonere det i pakker og fryse det ned. Da har du alltid noe å ta opp hvis du skulle trenge det.
Ellers: Stek alt i meierismør eller en god olje. Topp blomkål og broccoliform med en god saus og med litt revet ost (det billigste er om du river osten selv) Lag bearnesaus eller andre sauser selv. Det er heller ikke dumt å investere i johannesbrødkjernemel, hvis du har lyst til å lage mer mat fra bunnen av. Men det er ikke et must. Drikk nok vann. Og til sist, så må du bare spørre her inne hvis du trenger hjelp med en oppskrift eller andre spørsmål 

|