Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-13, 18:00   #21649
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Muligens et magesår eller "bare" irritasjon i spiserøret, venter på gastroskopi. Det oppstår gjerne en stund etter måltider, men slett ikke alltid så det er litt vanskelig å vite om jeg skal ta eller ikke om det må tas i forkant.

Skjønner. Har forstått det sånn at du ikke får tatt gastroskopi på en stund? Jeg tar somac på fast basis på grunn av reflux, i tillegg santac etter behov (så får det være at det er aspartam i, det er det eneste som funker godt nok når det tar av), og virkningen av somac avtar nesten umiddelbart om jeg glemmer å ta dem en dag, så jeg vil sånn sett ikke tro at det skal ha noe å si for en gastroskopi du skal ta om la oss si en måned eller to. Men du kan jo ta kontakt med sykehuset og høre. Jeg vet alt om hvor j*vlig det er med reflux, og det er ikke alltid like lett å forutsi når eller hvordan alltid. Mange faktorer utenom mat også. Uten somac hadde jeg vært lost.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥