Sv: Minus over 40 kilo?
Her er mine svar:
1. Hva ble mest forandra når du begynte på lavkarbo og når du gikk ned i vekt? Jeg går på Eurodietten, som er en lav karbo og lav kaloridiett. Den største endringen for meg er at blodsukkeret mitt er stabilt og at jeg ikke har noe søthunger. Det synes jeg er fantastisk deilig.
2. Hva veide du og hva veier du nå? Da jeg startet i midten av juli veide 115,9, i dag veier jeg 95,4 og er ca halvveis.
3. Har du erfaring med ketose? Nei, kroppen min har ikke kommet i ketose selv om kuren tilsier at jeg skulle vært der.
4. Hvordan finner dere ut om dere har eggløsning? Jeg kjenner det på kroppen og ser det på utfloden.
5. Trener du? Hva og hvor ofte? Ja, jeg forsøker å gå noen raske turer i uka og trener 2 - 3 ganger styrketrening.
6. Når er det realistisk at jeg kan nå målet mitt på -44 kilo? Jeg tror det kommer helt an på hvilken lavkarboretning du velger. Jeg følger som sagt Eurodietten og kan ikke så mye om de andre. På Eurodietten går du raskt ned.
Skal jeg gå på lavkarbo eller ketose. Trene eller ikke? Og ellers TIPS og TRIKS! Hvilken retning du skal velge har jeg ingen formening om, men selv er jeg veldig fornøyd med Eurodietten. Jeg har hadd veldig vanskelig for å miste vekt tidligere, men Eurodietten fungerer! Jeg synes absolutt at du skal trene! Det har kroppen din godt av og det er viktig i forhold til vedlikehold av vekten når du er ferdig slanket. Ellers synes jeg at Imse har gitt deg noen gode råd ovenfor. Lykke til!

|