Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-13, 21:32   #21654
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg tar somac på fast basis på grunn av reflux, i tillegg santac etter behov (så får det være at det er aspartam i, det er det eneste som funker godt nok når det tar av)

Etter dagens middag med påfølgende dessert streiket magen og smertene ble så store at jeg bestemte meg for å si santac en sjans. Det var nedtur. Det smakte aldeles forferdelig grusomt og virkningen varte i kanskje en halvtime. Damen på apoteket mente den skulle vare opptil 12 timer. Jaja, så slipper jeg å ta flere for jeg hadde store problemer med å få ned det halve glasset med brusetablett i vann og jeg har ingen problemer med å få ned tilsvarende med eplecidereddik i vann... Yak.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)