Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-13, 21:36   #21655
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Etter dagens middag med påfølgende dessert streiket magen og smertene ble så store at jeg bestemte meg for å si santac en sjans. Det var nedtur. Det smakte aldeles forferdelig grusomt og virkningen varte i kanskje en halvtime. Damen på apoteket mente den skulle vare opptil 12 timer. Jaja, så slipper jeg å ta flere for jeg hadde store problemer med å få ned det halve glasset med brusetablett i vann og jeg har ingen problemer med å få ned tilsvarende med eplecidereddik i vann... Yak.

Det smaker ikke så godt, nei, men langt bedre enn gaviscon. Det spyr jeg omtrent av ... Så jeg har alltid tabletten i et glass som rommer 0,4 liter vann. Da smaker det ganske lite av det. Nå bruker jeg de sterkeste zantacene som også er på resept (300 mg), og de funker ganske bra. Men selv for disse vil jeg si at tolv timers virkning er en sterk overdrivelse. Men nå har jeg fri passasje opp fra magen til svelget, så jeg er vel uansett i en spesiell situasjon.
Eplecideredikk er fint for mye, men for reflux, i hvert fall i mitt tilfelle, er det som å pisse i havet for å holde det varmt.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥