Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-13, 21:54   #21659
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Det smaker ikke så godt, nei, men langt bedre enn gaviscon. Det spyr jeg omtrent av ... Så jeg har alltid tabletten i et glass som rommer 0,4 liter vann. Da smaker det ganske lite av det. Nå bruker jeg de sterkeste zantacene som også er på resept (300 mg), og de funker ganske bra. Men selv for disse vil jeg si at tolv timers virkning er en sterk overdrivelse. Men nå har jeg fri passasje opp fra magen til svelget, så jeg er vel uansett i en spesiell situasjon.
Eplecideredikk er fint for mye, men for reflux, i hvert fall i mitt tilfelle, er det som å pisse i havet for å holde det varmt.

Jeg har fått 300 mg ja og det kjentes greit ut den første halvtimen når jeg satt heeeelt i ro, men så fort jeg begynte å røre litt på meg i stolen så kom smertene tilbake igjen. Gaviscon er jo rene godiset i forhold!

Opprinnelig lagt inn av elien, her.

Vis det er Zantac du mener så skal den svelles hel, jeg tygde den en
gang med en feitlakelese å ja den smaker pyton

Edit, sjekket pakningsvedlegg og der stå den skal svelges

Som Photo sier - brusetablett. Ingen med vettet i behold hadde prøvd å spise disse, de er kjempestore!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)