Sv: Minus over 40 kilo?
1. Hva ble mest forandra når du begynte på lavkarbo og når du gikk ned i vekt?
Syns alt ble forandret. Humøret var stabilt, selv under mens. Ingen migrene lengre. Astmaen min forsvant faktisk, og allergiene ble betydelig mindre. Myye mer energi, hadde aldri klart å 'holdt hode oppe' når jeg sov bare et par timer pr natt en periode over et år minst.
2. Hva veide du og hva veier du nå?
Jeg veide vel 105 ca og gikk ned til ca 76 kg. Men har gått opp igjen 40 kg.
3. Har du erfaring med ketose?
Ja virker skremmende men var i ketose ihvertfall et halvt år og det funket som fy. Sykt mye energi.
4. Hvordan finner dere ut om dere har eggløsning?
Da får jeg masse utflod og blir syyyykt kvalm.
5. Trener du? Hva og hvor ofte?
Trente på treningssenter for en tid tilbake men ikke etter jeg begynte med lavkarbo. Gikk ned masse likevel. Fantastisk det kostholdet der. Denne gangen må jeg ned 40 kg og har ikke tenkt å trene noe utover jobben min som renholdsarbeider pga jeg er til utredning for revmatisme.
6. Når er det realistisk at jeg kan nå målet mitt på -44 kilo?
Hvis du gjør som du skal og ikke skeier ut så ofte, henter deg fort inn igjen og står på så tror jeg du kan nå målet ditt innen ett og et halvt år.
Om du vil spise lavkarbo eller i ketose det må du nesten velge selv. Siste tiden så fikk jeg problemer når jeg gikk for lavt i karbo. Ble faktisk litt psykisk ustabil om jeg kom for langt ned hehe. Men ble ikke det første halve året. Så dette er jo variabelt og avhengig fra person til person. Noen er jo i ketose i mange år og trives med det. Men hadde jeg vært deg så hadde jeg nok prøvd ketose først for å se hvordan det funker på kroppen, hvis du ikke har prøvd før da?
Gåturer klarner hjernen så det er jo å anbefale. Er du glad i å bevege deg så trener du, liker du ikke trening så trenger du ikke fokusere så mye på det bare kostholdet er som det skal. Det funket for meg.
Masse lykke til uansett ihvertfall.
Sist redigert av Newstart : 27-11-13 kl 09:16.
Årsak: Mellomrom
|