Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-13, 11:55   #21691
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

En dag kom toåringen hjem fra barnehagen med et stort klor på ene kinnet. Han hadde gjort det selv i søvne iflg barnehagepersonlaet, noe som aboslutt ikke er utenkelig. Men etter episoden sier han stadig at K (bhgansatt) er skummel, og at han klorte han på kinnet og etterpå ropte H (styrer) og K til hverandre.
Han har god fantasi, så uten videre tenkte jeg ikke så mye på det, men han gjentar samme historien konsekvent (andre historier er engangs eller veldig forskjellig fra gang til gang). I tillegg har ikke K vært på jobb siden like etter dette skjedde, visstnok grunnet vondt i ryggen.

Bør vi gjøre noe med dette? Eller er det bare en historie sammensatt av flere uavhnegige elementer?

Uhell kan skje, jeg har selv ved uhell klort han når han har vridd seg vilt i armene mine f.eks, men jeg syns det i såfall er rart med "dekkhistorien"?