Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-13, 19:46   #99
Fullfres
Seniormedlem

Medlem siden: Sep 2013
Hvor: Akershus
Alder: 51
Fullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt likt

Sv: November-13-starterne

Opprinnelig lagt inn av Mimou, her.

Høres bra ut! Jeg går hele dagen på jobb også og nå er det liksom med litt lettere steg. Men, jeg merket at ettermiddagen har en tendens til å være tung ennå..... Likevel lettere enn for en uke siden

Har fått tak i en bok om LCHF, men ikke ketolyseboka..... Må kjøpe selen og stix også. Når kom du i ketose Fullfres?

Ketolyseboka koster 260,- på Bokkilden. Jeg kjøpte den der istedet for å handle alt gjennom ketolyse.no. Den godeste Herr Ketolyse vet å ta seg betalt Jeg liker opplegget, bare ikke å måtte betale mer enn jeg må. Så boka kjøpt på bokkilden, og ketostix på apoteket. På ketolyse.no koster stixene kr 79,- + frakt som er 96,-! Hallo!! Snakker om å bli tvunget til å handle i det vide og det brede for å få det til å lønne seg med frakten! På apoteket koster stixene kr 56,- så det lønner sg å kikke litt rundt før man handler

Jeg sjekket med stix allerede dagen etter at jeg begynte på dietten, og da begynte den å bli litt rosa. Dagen etter det var den mørkere, og nå holder den seg nesten konstant på nest mørkeste graden. Jeg er fornøyd så lenge jeg får skikkelig utslag. Stixen MÅ ikke være dyp lilla for at man skal være i ketose altså