Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-13, 02:33   #6
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Kcal forbruk ved trening vs kcal inntak på lchf

Opprinnelig lagt inn av Y84, her.

Jeg har gått på lavkarbo i noen uker nå. Går veldig sakte ned. Jeg liker å trene men de siste ukene har jeg fått sinnsykt vondt å trene, prker ikke det samme på trening mer. Men det som er utrolig kjedelig er at jeg har ikke ner energi. Jeg hørte at skulle ma. Ned de sisre kiloene skulle man også telle kcal også. Hva gjør jeg galt? Jeg elsker lavkarbo maten, men orker ikke være helt tappet for energi. Skal jeg slutte å telle kcal, men vil jeg ikke legge på meg igjenn da?? Hjelp
Endre Rapporter

Mer fett! Det er fettet du får energien fra. Da jeg sleit med det samme begynte jeg med en halv avokado m rekesalat ca en halvtime før trening. Funket som bare det! Husk magnesiumtislkudd også.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat