Sv: Jeg går bare opp i vekt ...
Som Trilltrall sier, er kjøttdeig ganske så trygt. Det er ikke blandet ut (om så med annet enn litt vann og salt), med mindre det heter farse. Selv går jeg som regel for karbonadedeig, som er den reneste, og tilfører bare litt ekstra fett i form av meierismør eller lignende ettersom det er litt magrere.
Ellers er jeg helt enig med Wirow_84. Prøv om du kan å styre unna erstatningprodukter som lavkarbobrød og lavkarbo-pizzabunn i hvert fall i innkjøringsfasen, og bruk meieriprodukter som ost, rømme og fløte med moderasjon. Ev. sukkerfrie produkter om du spiser det. Prøv å spise litt mer grønnsaker (masse å velge i i tillegg til de du nevner!), sørg for å i deg nok væske, så er mye gjort.
Om du har tålmodighet til å endre på en av disse faktorene om gangen, så ser du kanskje også hva det er som hindrer vekten å slippe. Det ser også ut til at du spiser ketogent. Husk å spise deg passe mett. Ikke sånn at du fortsatt er sulten etter du har spist, men heller ikke sånn at du "triller av stolen". 

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|