Sv: Juleantrekk
Opprinnelig lagt inn av Perdita, her.
Tusen takk!!! Jeg er nok heldig, jeg hadde veldig markert midje selv da jeg var 25kg tyngre enn jeg er nå.
Det er jo en kjempefordel, ikke bare utseendemessig, men også helsemessig.
Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.
Si ikke det.. Jeg har også markert midje, det er der det står mest ut! Ikke mye å misunne akkurat.
Du vet hva jeg mente. Jeg hadde en midje som var bredere enn hofter og bryster og alt annet på kroppen da jeg var på mitt største, og det var ikke akkurat dét jeg mente med markert midje. Går ut fra at alle andre skjønte at jeg med det mente konkav, ikke konveks. 
Opprinnelig lagt inn av Imse, her.
De fleste kan få markert midje ved å bruke et fluffy underskjørt under kjolen.
Jeg er som Perdita, selv med BMI på 53 hadde jeg godt markert midje. Og den blir ikke mindre tydelig av 40kg ned. Mulig heldig. Ikke alltid så heldig, da det er så stor forskjell på hofter og liv at det er slitsomt når jeg skal kjøpe jakker feks, herrejakker må jeg ha slik at den er flere nr for stor øverst enn rundt hoftene. Og da blir jakkene veldig klumpete øverst. Det har sine fordeler og ulemper.
Hånei, du. Ikke med mindre man med min kroppsfasong/silhuett - da jeg veide mye mer enn jeg gjør nå - samtidig ville, sånn rent visuelt, "legge på seg" ca 20 kilo. 
Nå er det jo en helt annen sak, ettersom jeg jo er vanlig tynn/slank, men da jeg fortsatt var overvektig, med bred midje og rygg, så så jeg dobbelt så stor ut som det jeg var, om jeg forsøkte meg på den stilen, så det fungerte særs dårlig. Det ble da mest til kjoler med lett A-form, helst. Nå har jeg jo langt mer frihet, men fortsatt er ikke svingkjoler med petticoats og sånn det som gjør mest for fasongen min. 

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|