Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-13, 15:22   #257
Nutta
Medlem

Nutta sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Nutta er ny på veien

Sv: Oktoberstarterne!

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Vekta viste det samme på veiedagen og ble skikkelig lei meg, men etter en god snakk med kjæresten bestemte vi oss for at nå skal vekta bort!
Den bringer bare mye negativt med seg og jeg er for opptatt av den, så nå skal den bort til sommeren.

Jeg kommer til å veie meg i slutten av februar på et års kontroll etter jeg begynte på livsstilsendringskurset (Er veldig spent på hva de sier da de er totalt mot lavkarbo) og der bruker de en sånn tanita vekt som viser vann, muskler og fett så da er målet mitt å være under 100 til da, men klarer jeg det ikke så skal jeg ikke bringes ned av det!

Jeg kommer til å måle meg ca. annehver måned for å sjekke at det ikke går helt feil vei da så det er jo en trøst

En annen grunn til at vi må fjerne vekta er at jeg sliter med at jeg hele tiden må ha kontroll og at det skal ikke så mye til før jeg blir skikkelig deprimert, men jeg kjenner allerede at skuldrene har senket seg flere vekt og at jeg ikke skal kjempe hver uke mot vekta

Syns det høres ut som en plan jeg vekta den ødelegger ofte humøret, og kan gjøre en skikkelig motløs. Jeg selv har opplevd at humøret kan snu med en gang jeg står på vekta - og hele dagen kan bli ødelagt. Det er jo egentlig ikke verdt det. Hadde jeg kunnet, så hadde jeg nok lagt bort vekta selv. Men akkurat nå kan jeg ikke. Uansett så er jeg helt sikker på at jeg kommer til å legge bort vekta når jeg er under 30 i bmi det viktigste er jo tross alt at man tar vare på helsa, og at man er sunn og frisk!

Nutta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat