Vis enkelt innlegg
Gammel 23-12-13, 23:31   #40
milena
Seniormedlem

milena sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Personlig trener ... Er det noe vits`a ?

Min første time unnagjort. Jeg har voooondt. :-) Sånn godtvondt.

Men, vi tok først en prat hvor jeg klart sa i fra at jeg vet hva min kropp vil ha av mat og hva min kropp trives med. At overvekten ikke har noe med mangel på kunnskap å gjøre, men at det er psykisk. Etter det tok han ikke opp spørsmålet lenger. Han respekterte den.

Treningen ble hard. Spesielt fordi han brukte tiden til å ta alle øvelsene sakte slik at teknikken kunne avklares. Viser seg at jeg er ganske "skakk" i kroppen. Dvs. at jeg for det første er mye sterkere og mer bevegelig i venstre siden og at jeg faller litt sammen mot dene ene siden. Dette hadde jeg aldri oppdaga hadde jeg gjort det selv. Dette terpa vi mye på.

Og i tillegg, det hadde aldri falt meg inn å prøve å løfte 60 kilo i markløft... Men, han fikk meg til å gjøre det. Og så bench da - jeg er så utrolig svak i armene, men med litt pressing og oppmuntring klarte jeg en serie med 30 kilo. Knebøy holdt det med stanga...

Alt i alt så føler jeg at dette er kanskje den beste gaven jeg har kjøpt til meg selv på evigheter!!!