Hjelpe og trøste!
Også må man jo klage litt: Det ser ut til at uansett hvor forsiktig jeg har prøvd å være i jula, så detter jeg ut av ketose. Det siste døgnet har jeg vært superforsiktig med både mat og drikke, men har likevel bare spor av ketogener.
Er det noen som har noen gode råd for å kickstarte kuren igjen? Jeg spiser røkelaks, serranoskinke, eggerøre og alt mulig annet som jeg vet er så å si fritt for karber, og prøver å holde meg til bare salat, tomat, agurk for å få i meg littegranne riktige karber.
Nå skal det jo sies at det er en tid i mnd da jeg som alltid har et vanvittig søtsug, men jeg prøver så godt jeg kan å ikke tilfredsstille det med sukker. Jeg prøver å spise jevnt istedet, men det går ikke alltid som jeg vil. For å stoppe det aller verste, hender det jeg tar et lite stykke kavkarbo delfiakake, men jeg prøver å begrense det også.
Energien er nesten borte igjen, og jeg kjenner jo på hele kroppen at jeg har ramlet ut av kuren 
Alle gode råd tas i mot med ydmyk takknemlighet!