Vis enkelt innlegg
Gammel 27-12-13, 23:14   #9
Fullfres
Seniormedlem

Medlem siden: Sep 2013
Hvor: Akershus
Alder: 51
Fullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt likt

Sv: Hjelpe og trøste!!

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Du går ikke opp en kilo fett på et døgn. Det er væskeansamling. Det kan være syklusen, mange går opp både 1-2 og 3 kilo både under mensen og eggløsningen.

Viss du har det mørkeste utslaget kan det indikere på for lite vann/væskeinntak. Ikke nødvendigvis, men det kan være.

Nei du, senke skuldrene og stress ned. Vekta vil til tider fly litt opp og ned mer eller mindre uten grunn. Husk at uansett hva vi ønsker, håper og gjør, så er det tilslutt kroppen som bestemmer tempoet. Stresser vi, så holder gjerne kroppen igjen.

Du har jo så rett så rett vettu Takk for oppmuntrende og trøstende ord Den kroppen min fungerer ikke alltid slik jeg vet at den bør, og rundt menstider er den helt på jordet! Jeg prøver å senke skuldrene og tenke at så lenge jeg har en form for utslag, så forbrenner kroppen min fett og ikke karbohydrater. Skulle virkelig ønske det var en måte å kvitte seg med sånt tunnellsyn altså!!