Vis enkelt innlegg
Gammel 28-12-13, 15:08   #14
Fullfres
Seniormedlem

Medlem siden: Sep 2013
Hvor: Akershus
Alder: 51
Fullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt likt

Sv: Hjelpe og trøste!!

Jepp. Jeg merker godt tørsten om jeg spiser for mye av skinke og laks. Det skal faktisk ikke så mye til før jeg kjenner tørsten. Nå ser det ut til at kroppen min er på vei tilbake i gjenge igjen, og det er deilig! I dag hadde jeg faktisk LYST til å gå tur med hund! Det har jeg ikke hatt på noen dager nå. Godt å kjenne at formen kommer tilbake, og godt å se at mye av vannet er borte fra kroppen også. Vekta viste mer positive tall i dag, og jeg får faktisk av meg gifteringen! Det fikk jeg ikke i går! Ikke at den skal av, men det er en grei målestokk for hevelser i fingrene, og det kommer gjerne av overskudd av vann.

Så alt i alt en myyyyye bedre dag i dag