Vis enkelt innlegg
Gammel 02-01-14, 16:37   #4
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Finansiering av Gastric Bypass/Sleeve

Det Kitt sa Jeg fikk ikke innvilget operasjon i det offentlige, selv med BMI tett på 40 og tilleggsplager i form av dia 2. Men det fins andre muligheter i det offentlige. Jeg bor i Oslo og fikk tilbud om et 10 ukers "kuropphold" som jeg takket nei til pga at jeg ikke ville reise bort så lenge fra min da knapt 2 år gamle sønn. Jeg fikk også tilbud om et opplegg som var et opplegg på 3 hele dager i uken over 16 uker (deretter 1 gang i uken de neste 16 ukene) med kostholdsveiledning, trening og psykolog, men siden starten falt samtidig med at jeg begynte i ny jobb sa jeg fra meg plassen på det også. Poenget mitt er at det finnes alternativer til GB. Du er bare 19 år, så vil absolutt anbefale deg å få plass på noe av dette først. Hør med fastlegen din om h*n kan henvise deg videre til noe slikt.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat