Vis enkelt innlegg
Gammel 02-01-14, 20:54   #18
Fullfres
Seniormedlem

Medlem siden: Sep 2013
Hvor: Akershus
Alder: 51
Fullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt likt

Sv: Hjelpe og trøste!

Ja jeg prøver å komme meg ut på en rask gåtur om dagen. Ikke alltid den blir like rask som jeg ønsker med en hund med vondt i beina, men ut kommer vi oss ihvertfall!

Takk for oppklaring ang. ketostixene. Det var som jeg trodde, og erfarer, at utslagsfargen har med urinkonsentrasjon å gjøre. Det var nettopp derfor jeg ble litt lang i maska i jula da jeg hadde relativt konsentrert urin, og likevel meget lavt utslag. Dvs nesten ikke utslag i det hele tatt. Jeg lå på det lyseste (det som på boksen sier "spor av"...). Derfor trodde jeg at jeg var på full fart i feil retning. Nå har alt stabilisert seg, og formen er tilbake. Det er lettere å få ståpåvilje når man ser at ting funker.