Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-14, 16:36   #5
Ethereal
Medlem

Medlem siden: Dec 2013
Alder: 41
Ethereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt av

Sv: Croissant-oppskrift?

Opprinnelig lagt inn av Eria, her.

Jeg bruker lavkarbo fordi jeg vil føle meg bedre og friskere, ikke på grunn av forsøk på vekttap, så jeg tror ikke jeg blir å ta sukker, hvete eller stivelse inn i kosten igjen i det hele tatt.

Så da får det heller være med croissantene.

Om målet er bedre helse og du ikke er dødelig allergisk mot hvete og sukker så er det da helt ok å unne seg noe du savner veldig en gang i blant- jeg har aldri vært sånn innmari stor, og selv om det ikke føles sånn VELDIG godt hvis jeg går amok på alt av junkfood en dag, så hadde jeg følt at det ble heller fanatisk og unødvendig å bannlyse all "dårlig" mat til evig tid, om målet er å holde vekt eller helse.

Livskvalitet og en sunn livsstil har for meg veldig mye med å kunne ha et avslappet forhold til det hele- å være fanatisk opptatt av å være sunn er IKKE sunt.

Jeg skrev jo ikke "ta inn i kosten igjen i små mengder", jeg skrev "unne seg nå og da". Hvis man ikke kan unne seg noe man virkelig er glad i en sjelden gang, men som ikke er sunt, selv om det ikke har noen alvorlige konsekvenser for ens helsetilstand, da blir det i mine øyne litt trist.

Ethereal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Liberalt, men disiplinert lavkarbokosthold Svar med sitat