Sv: Nybegynner på induksjon
Hei Nett
Hyggelig å få tilbakemelding. Jeg har startet på Atkins fredag 13. januar og har til nå mistet litt over 6 kg. Og jeg har heldigvis kommet meg over denne kekken. Nå har jeg satt vekta litt til siden og masser ikke med å veie meg hver dag. Det var jo så spenende til å begynne med å se at kiloene raste ned.
Om det er lurt vet jeg ikke men jeg har faktisk sluttet å veie all mat jeg spiser, det gør meg nervøs. Men... jeg holder meg laaangt unna mat fra nei listen, og jeg spiser heller nøtter når jeg får lyst på dem og da i moderate mengder. Spiser salat og grønsaker hver dag. Når jeg synes det har blitt kjedelig spiser jeg 4-5 tomater pr dag. Jeg sjonglerer med grønnsaker fra ja listen. Appetiten min er ikke så stor lenger uansett så jeg klarer meg med små porsjoner og derfår slipper jeg unna med telling og veing. For meg fungerer det bra.
I tilleg blar jeg i jevne mellomrom i Atkins boka.
Jeg er gift og har 3 barn. Eldstemann er snart 12 så har jeg en gutt til på 3 og en liten prinsesse på snart 1 år. Jeg har masse å gjøre. Jeg har forlenget permisjonen min frem til august og tenkte å bruke denne siste tiden på meg selv. Trene og slanke meg, komme godt i gang med Atkins før jeg begynner på jobb igjen.
Og ryggen har jeg fikset hos kyrropraktor og nå trener jeg pilates eller går en rask tur på kvelden når barna har lagt seg. (storebror er oppe til 21.30 og er barnevakt for disse små)
for å opsumere: DETTE GÅR SÅ DET SUSER
Et spørsmål til deg: bruker du noe sukkererstatning i så fall hvilken type.
Jeg kjøpte Natren men først da jeg komm hjem oppdaget jeg at det var 87gr karbohidrater i 100 gr sukker. Det syntes jeg var rart.
Lykke til videre, det er hyggelig å høre fra deg. Vi snakkes
Hilsen Edina
|