Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-06, 13:58   #7
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Nybegynner på induksjon

Flott at det går bra med deg Edina !
Jeg har tenkt litt på problemet ditt før jeg leste det siste innlegget - og min tanke var at du spiste lite fett. Lav fett Atkins funker som regel ikke. Men nå er jo alt OK, så da skal jeg ikke blande meg !

Opprinnelig lagt inn av edina

Jeg kjøpte Natren men først da jeg komm hjem oppdaget jeg at det var 87gr karbohidrater i 100 gr sukker. Det syntes jeg var rart.

Du må ikke tenke vekt her:

Bare for å sette det litt i perspektiv. 100 gram Natreen er samme søtmengde som 1 kg sukker......

1 ts Natreen veier 0.5 gram og har 0.4 gram karber. Og er like søtt som 1 ts sukker som veier 5 gram !!

Du bruker så lite for å få samme søte virkning.

1 dl Natreen veier 10 gram og har 4 gram karber.
1 dl sukker veier 100 gram .....