Krangel
Hei.
Har en liten sak her nå. Skal på fjellet på hytte med noen venner. Dette for å ha det gøy og stå på ski osv. Hun som har invitert skal også feire bursdagen sin på en av dagene.
Alle sover på en hytte de har leid for en sinnsykt billig penge . Det er ikke plass til alle men siden min samboer har hytte tilgjengelig like i nærheten kan vi låne denne for å sove der. Dette er en veldig stor hytte . Og siden vi får låne den max en gang i året har vi invitert med 3 stk fra familien min som aldri er på fjellet ellers. For å være snille.
På den andre hytten er det plass til 6 stk og spise. Med de tre vi har invitert blir vi 12 stk. For å være hyggelig sa vi at vi kunne være hos oss når vi skulle spise osv da det er plass til over 15 rundt bordet. De kunne jo selvfølgelig bestemme alt. Men det ville de ikke.
Jeg kommer ikke til og forlate min familie der oppe på den hytta mens jeg er der nede på den andre for å spise. Hadde vært hyggelig og spist sammen alle sammen.
Eøhadde skjønt hvis vi var hjemme hos henne eller vi også sov på den hytta men det gjør vi ikke.
Hadde situasjon vært omvendt hadde jeg sagt selvfølgelig og ikke blitt sur når det er snakk om 3 familie medlemmer..
Er det jeg som er vanskelig og ha med å gjøre ? :/

|