Tråd: Krangel
Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-14, 12:21   #16
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Krangel

Opprinnelig lagt inn av nednoenkg, her.

Der jeg kommer fra er det alltid husrom og hjerterom. Uansett situasjon! Når hun sier til meg at det er greit at vi spiser der også. Også plutselig kommer med dette to dagerfør avreise blir jeg frustrert over

Jeg synes faktisk hun er litt tøff som tør si nei når du foreslår at dine tre ekstra familiemedlemmer (som de andre seks sikkert ikke har noen relasjon til?) skal delta på turen og måltidene også. Det er jo dere hun vil på tur med, ikke tre ukjente. Hun har sikkert gledet seg til å være sammen med sine venner, ikke din familie.

Kanskje er hun som meg - nye personer er greit å omgås en liten stund, men ikke en hel helg og ved alle måltider. Er man introvert så er man det. Du er kanskje av den motsatte sorten som synes det er festligere jo flere man er - begge deler er like fint altså. Men det kan bli problemer om to slike motpoler skal tilbringe tid sammen.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat