Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-14, 19:27   #105
Nupsida
Seniormedlem

Nupsida sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 32
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Januar-starterne

Når jeg er sugen må jeg spise et ordentlig måltid, men når jeg er skikkelig sugen så prøver jeg jo med andre ting først: atkinsbar, cocosasjokolade osv. men suget forsvinner ikke før jeg har fått i meg noe ordentlig mat. Lærer aldri :P

Jeg var skikkelig sugen tidligere idag og spiste en atkinsbar og suget forsvant ikke. Etter jeg hadde spist middag, tikkamasala som er en stor favoritt var jeg skikkelig stappmett og suget forsvant momentant! Er så kjedelig å gå rundt å ha skikkelig lyst på noe men ikke kunne spise det.

Når jeg prøvde meg på lavkalori gikk jeg konstant KJEMPESULTEN! Jeg prøvde å spise ting som er lite kalorier i for å døyve sulten men til slutt ble jeg så sulten at jeg hev innpå en stor middagsporsjon og enda hjalp det ikke.. Dette er helt borte på lavkarbo og nå spiser jeg lite men allikevel blir god og mett! Bare dette er grunn nok for meg til å gå på lavkarbo!

Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat