Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-14, 21:49   #3
sonim
Medlem

Medlem siden: Jan 2013
sonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snill

Sv: kan man spise godis 1 gang pr uke?

Opprinnelig lagt inn av MaNoHa, her.

Jeg har en uke uten sukker, og kjenner at jeg er desperat.. Så bare lurer på om det er noen som vet om jeg ødelegger "alt", hvis jeg tar en dag fri pr uke.? :
Går på lavkarbo...

Umulig å svare helt korrekt på for deg. For noen vil dette gå helt fint, mens for andre så er det katastrofe ift å ødelegge "alt".

Jeg har spisedag 1 dag i uka hvor jeg spiser akkurat det jeg vil ha fra morgen til kveld. Alltid lørdager.
Alle andre dager i uken er det back to basic igjen. Fungerer for meg og vekten siger nedover med ca 0,5-1kg i uka.

Andre kan nesten ikke lukte på sjokoladen eller vaflene uten å gå opp minst 2 kg og deretter slite med disse de neste 4 ukene...

Så du må nesten prøve deg frem. Men hvis du er en som trigges psykisk av sukker og ikke klarer stoppe, ja da bør du nok ikke prlve det ut i det hele tatt. Jeg kan godt ha masse godterier og usunn mat i skapet i flere måneder, men spiser kun 1 dag i uken allikevel.

Andre kan ikke engang gå forbi en yndlingssjokolade i butikken uten å ta med seg en i kurven. Så veldig, veldig individuelle forskjeller.

Forvent nå uansett å binde mer vann noen dager etterpå som gir utslag på vekten. Så å veie seg dagene etter er en dårlig ide.

sonim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat