Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-06, 19:49   #12
Kristian
Seniormedlem

Kristian sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 58
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavfett bidrar ikke til redusert kreftfare!

Bergens tidene konkluderer med at det hjelper ikke passe kostholdet, akkurat dette strider jeg imot. Mener jo at lavkarbodiettene er løsningene på alle sykdommer untatt de smittsomme. selv ikke karbohydratene fikk skylden for diabetes. spørsmålet er da om de testet dette mot en lavkarbogruppe ala atkins. Det var sikkert 60% karbo mot 80% karboh.

DVP anbefaler bare 15% protein, jeg syns det var lite. jeg tror jeg har ligget langt over det i de siste fire årene, skulle gjerne visst hvorfor en ikke bør over 15% Protein.

Men for all del det er jo positivt at fett ikke har skylden lengre Kanskje det er noe i den dietten som sier en kan spise hva en vil bare det er til faste tider. Ingen diett, dietten.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat