Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-14, 21:37   #14
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Gjør jeg noe feil?

Opprinnelig lagt inn av vildenott, her.

En grapefrukt (det man spiser, altså ikke skallet) er 7 karb, jeg spiste halve som utgjør 3,5. Spiste den faktisk fordi jeg var redd for å få i meg like lite karbo som i går, og har hørt at det er bedre å få i seg mer karbohydrater på morningen. Men det har kanskje ikke noe å si? Har ikke spist frukt de andre dagene og tenker heller ikke å gjøre det men tusen takk for svaret! Jeg er heller ikke overvektig i det heletatt, men har noen ekstra kg jeg vil ta av. Kan dette være avgjørende for at jeg ikke har hatt noen vektreduksjon?

Om du ikke er overvektig i det hele tatt, er det nok ikke så stor sjanse for at du går ned i kroppsmasse. Men det kan fint hende at du får en bedre kroppsfordeling - altså mindre uheldig fett (viceralt fett, bukfett etc). De fleste vil nok råde deg til å trene i tillegg til kostholdet om du alt er slank og ønsker en endring. Og om du ikke synes det er helt konge å leve ketogent, så kan du sikkert med hell øke karboinntaket. Jeg ville for øvrig ha gått til andre karbohydratkilder basert på stivelser foran sukker om jeg måtte ha mer karbohydrater. Som bønner, linser, nøtter etc.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat