Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-14, 15:56   #22078
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Hei Kitt! Så "bra" at du fikk 100%! Jeg skal ogs søke, må bare utprøves litt til først...kan jeg spørre... Er det viktig å sende med tannlege og hudlegeattester?

Vet du, jeg sendte med alt som kunne bevis det jeg sliter med i hverdagen.
Det er jo en kjent sak at nav prøver seg med at ting ikke er alvorlig nok, inngripende nok, osv.
Tannlegen kunne feks bevise at jeg hadde ødelagt tennene mine fordi jeg som mange andre med fibromyalgi ikke en gang om natten klarer å slappe av i blant annet kjeven.
Jeg har opptil flere hudlidelser som blant annet påvirkes av stress, noe som ikke akkurat er lett å unngå i en jobb som sykepleier.
Osv osv osv.

Lykke til!
Tok med absolutt ALT som kunne gi nav et innblikk i hvordan mine sykdommer og skavanker påvirket livskvaliteten min, rett og slett.