Sv: Gjør jeg noe feil?
Opprinnelig lagt inn av vildenott, her.
Nei, jeg forstår det i teorien, men da lurer jeg veldig på hva "for mye" er? Føler selv at jeg spiser ca like mye som jeg alltid har gjort, bare at jeg spiser minimalt med karbo. Etter alt jeg har lest skal du jo kunne spise deg mett til hvert måltid og det føler jeg at jeg gjør sjekker at jeg er i ketose hver kveld og stiksen er nesten så lilla som den kan bli. Blir bare helt tullete av å ikke se noen resultater når jeg jobber så hardt :/ har trent fire ganger denne uka, spist tre sunne og karbofattige måltider hver dag, så kjenner at motivasjonen så smått begynner å forsvinne... Bare EN kilo hadde gitt meg det sparket jeg trenger.... Men jaja, skal ikke gi opp før det har gått hvertfall fire uker uten nedgang, går jeg ikke ned da får jeg konkludere med at lchf ikke var noe for meg og prøve noe annet Noen som har noen erfaringer som nybegynner å dele med meg?
Du skal spise til du er passe mett, ikke til du triller av stolen av sprekkmetthet. Men til å begynne med, til kroppen har kommet i gang med fettforbrenningen, er det ikke helt uvanlig å være kjempesulten hele tiden, men det går seg til og snart er man nesten ikke sulten i det hele tatt. Vær tålmodig så går det nok snart den rette veien skal du se. 
|