Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-14, 14:54   #266
Ethereal
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2013
Alder: 40
Innlegg: 306
Ethereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt av

Sv: Januar-starterne

Opprinnelig lagt inn av engeljenta30, her.

tar da imot innspill, men ikke alt funker for alle, noen må kanske ligge lavt på karboene, noen kan ligge høyere, kroppene våre er forskjellig


Det tror jeg alle her vet. Men når folk kommer med påstander, eller spør direkte "hva gjør jeg feil", så må nesten folk med mye kunnskap her inne få lov til å si hva man i deres øyne kan forbedre.

Det er ingen her som prøver å bestemme over andre, det er et brukerstyrt forum der folk med mye erfaring velvillig hjelper andre som kan mindre.

Og å ligge lavt på karbohydrater, høyt- ja, det eksperimentet bør man egentlig ta når man har kommet litt inn i det hele. For de aller fleste så er det i startfasen smart å velge en filosofi og holde seg til den, og SÅ kan man finne ut hva som passer best for en selv og eksperimentere med egenkomponerte dietter når man har grunnkunnskapen i orden. Hvis ikke blir det helt hodeløs høne.

Og, hva som passer for kroppen er ikke nødvendigvis det som passer for ens personlige gane.

Ethereal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Liberalt, men disiplinert lavkarbokosthold Svar med sitat