Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av Supera, her.
Vanskelig tun å kjøre i eller bakke opp? Jeg er som mannen din, tenker at jeg kommer meg jo som regel over snøen. Her pleier snøen å smelte bort i løpet av noen dager. Så mye arbeid for ingenting. Men så kommer faren min og måker for meg (snille mannen ) og så får jeg dårlig samvittighet for at jeg ikke har gjort det. Så jeg prøver å måke tunet av og til selv om jeg synes det er bortkastet arbeid.
Hehe, smelter ikke så fort her snill pappa du har da
Opprinnelig lagt inn av Prettypony, her.
Ta hans bil. Kjør den fast. Lesson learned for him. 
Fristende... :-)
Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.
Ikke når ryggen ikke tåler det. 
Marella, jeg synes det burde være en selvfølge for ham å måke når du ikke tåler det for ryggen din.
Her i huset er det mye jeg ikke klarer som gubben tar seg av og mye han ikke klarer som jeg tar meg av.
Man må jo hjelpe hverandre. 
Sånn tenker jeg også ;-)
Opprinnelig lagt inn av Lava, her.
Få tak på freseren, og måk. La ham føle seg unyttig. Menn liker å føle de kan gjøre det meste av tyngre ting, og at kona ikke kan noe. (ikke alle, men mange)
Vis ham at du klarer deg selv, finn en måte som er ok for ryggen og stå på.
Har gjort det selv, måkte og styrte, og det ble ingen middag den dagen, for å si det slik, jeg orket ikke.
Etter noen runder med at jeg stakk ut og måkte før han fikk snudd seg, var det slutt.
Alle andre menn i gata tok snøen, mens "hans" kone tok det... hehe, han likte ikke det. 
Sikkert lurt dette!! ;-) takk for svar alle sammen! :-)
|