Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-14, 10:44   #10
index
Seniormedlem

index sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Er godt kjent med lavkarbo, men trenger tips ...

Det der med påleggsmat er en vane som sitter langt inne. Ikke så lett å bli kvitt, med andre ord. Det første året lagde jeg mye erstatninger, som knekkebrød, lavkarbobrød, CC lapper m.m. Det smakte godt en stund, men så gikk jeg lei av det. Nå går det stort sett i egg, kjøtt fisk og grønnsaker. Erstatningsproduktene var en grei overgang for meg i alle fall, spis dem av hjertens lyst så lenge de faller i smak. Om det etter et par måneder viser seg at vekten ikke går ned, så kan du heller tenke på å kutte ut enkelte produkter da. Min erfaring er at etter et par år uten brød så smaker alt bakverk tavlesvamp, og man sitter der og lurer på hvorfor i all verden man en gang i tiden syntes at dette smakte godt??

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat