Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-06, 09:04   #10
Caxa
Medlem
 
Caxa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 58
Innlegg: 392
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

Uff og huff og grrrrrrrr. Tror jeg skal gjøre som Skaldeman sa, kaste vekta

Kunne ikke dy meg i går og gikk opp der en tur, og vips hadde jeg gått ned 1,4 kilo siden mandag.


Med det oppløftende resultatet gikk jeg på den igjen i dag og vips var 1,4 bare 0,8. Det var ikke like gøy

Jeg vet at vekten kan svinge en hel del i løpet av dagen, og egentlig når jeg får tenkt meg litt om så er det mange dager igjen til mandag, og jeg behøver ikke gå ned mer enn 1 kilo i uken for å nå målet til NM.

Problemet er at jeg begynner å fin tenke igjennom hva jeg har spist, og det svaret som ligger nærmest er måten jeg startet dagen på for 2 dager siden.

Jeg vet ikke om det er riktig men andre glipp finner jeg ikke helt. Tirsdagen startet jeg derimot med ett kyllingbryst fylt med kavli smøreost, og når jeg la det inn i "kaka" på Vk som jeg fortsatt bruker, viste den nesten 2/3 proteiner. Håper og tror jeg der har funnet "syndebukken" og vet jeg heretter skal passe på veldig godt at det blir riktige proposjoner mellom fett, proteiner og karbo.

Ett annet alternativ er at jeg ikke kan spise grønnsaker, for i går gikk det med brokkoli som var surret i olje. Har tenkt å følge med litt på hvordan det er fremover, så kanskje vekten må få stå, så får jeg se litt mer av svingningene og kan plukke ut ting jeg tror kan være syndebukker. Håper bare det IKKE er valnøttene og paranøttene for de har jeg nesten blitt like avhengig av som jeg tidligere var av TabX

Så ved godt mot og en ny flott dag skal jeg snart spise biff til frokost

__________________


Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat